सुन्दर सुदूर क्षेत्रसंग सम्बन्धित बिबिध सामग्रीहरूको संकलन गरिएको यस ब्लगमा सबैलाई हार्दिक स्वागत छ ।
Wednesday, May 22, 2013
पुर्ख्यौलीका प्रसंगहरु-४
प्रत्येक
देश, गाँउ तथा कुलको आआफ्नो
परिभाषित परम्परा र इतिहास हुन्छ। यसैको आधारमा अमुक स्थान र समुह बिशेषको सनाखत
गरिन्छ। यसै पहिचानका माध्यमबाट हामी पुरानो पिढीको कुनै महान पुर्वजसंग जोडिन्छौ,
जसको बारेमा कुनै लिखित या मौखिक जानकारी प्राप्त गरेका हुन्छौ। दुर्भाग्यबश
हामीलाइ यस्ता पुरातन इतिहाससम्म लैजाने साक्ष्य सुचनाहरुको नितान्त अभाव छ। तर
हाम्रा लोकोक्ति, लोकगाथा तथा पारिवारिक बुजुर्गहरु द्वारा वर्णित पुराना
कुराहरुले त्यो लामो बिगतको अँध्यारो गुफामा हेर्न मिल्ने गरी केहि उज्यालो छोडेर
गएकाछन। त्यसैले सर्ब प्रथम म मेरा सम्पुर्ण कुल-खानदानसहित मेरो कुल-बंशका प्रथम
पुर्बज महान मनिषि तथा सर्बशक्तिमान स्थानिय ईष्ट कुलदेवतालाइ नमन गर्दछु। ति महान
आराध्यहरुको आशिर्बाद पाएको हुनाले आफुलाइ भाग्यशाली पनि मान्दछु।
मेरा आर्य पुर्खाहरुको पश्चिंमी पहाडमा प्रबेशको क्रम आर्याब्रतमा भएका बिभिन्न आक्रमण प्रत्याक्रमणका तत्कालिन कारणले तेह्रौ शताब्दिको अन्त्यतिर खुप्पै बाक्लियो। अशान्ति अब्यबस्थाको त्यो युगमा स्थानिय शासकसंग निकटता स्थापित गर्न बत्सराजका सन्ततिका पराक्रमले यिनीहरुलाइ सघाएको हुनुपर्दछ। त्यसताकाको जातिय ब्यबस्थाको उल्लेख गर्दै अठकिन्सनले मैदानबाट पहाडतिर उक्लेका २५० जति बाहुन डफ्फाहरुको बर्णन गरेकाछन्। उनका अनुसार यिनीहरु प्राय: खेतिपाती नै गर्दथे। बिष्णु वा शिबको पुजा गर्दथे र कोहि भैरबका पुजारी समेत थिए। पछि यिनीहरु खासगरि बसेको ठाऊको नामबाट चिनिन थाले। धेरैलाई आफनो शाखा, गोत्र र प्रवरको पनि जानकारी रहेन। राजा रुद्र चन्द्रले यिनलाई १५० बर्गमा बाँडेका थिए। थुम्का कोटहरु एकापसमा लडाइ झगडा गरीरहने हुँदा यदाकदा गोत्र परिवर्तन गरिरहने र राजाज्ञाबाट थर समेत परिवर्तन हुनथाले। गोरखाली शाहबंशिय राजाहरुले समेत गोत्रहत्याको प्रायश्चित स्वरुप २ पटक गोत्र परिबर्तन गराएका उदाहरण छन। थर गोत्र प्रबरावलीमा समेत गोत्र एकिन नभएको खन्डमा कश्यप गोत्र राखन सकिने कुरा उल्लेख छ।
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment